پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات ارتقا

پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات ارتقا

,تجربیات ارتقای شغلی,تجربیات مدون ارتقا شغلی,تجربیات بصورت ورد,تجربیات برای ارتقای شغلی,تجربیات برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات معاون آموزگار,تجربیات یک معاون آموزگار,تجربیات و مستندات یک معاون آموزگار,تجربیات معاون آموزگار برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات معاون آموزگار ابتدایی,مستندات آموزشی ارتقای شغلی معاون آموزگار,تجربیات دبیران,تجربیات آموزگار, اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, اقدام پژوهی پایه ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع دبستان, اقدام پژوهی در مقطع دبیرستان, اقدام پژوهی در مقطع راهنمایی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, اقدام پژوهی املا, اقدام پژوهی چیست, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی مدیران, اقدام پژوهی معاونین, اقدام پژوهی معلمان, اقدام پژوهی معلمان ابتدایی, اقدام پژوهی معلمان دبیرستان, اقدام پژوهی معلمان راهنمایی, پکیج کامل اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی دبیران, دانلود پکیج کامل اقدام پژوهی, دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود رایگان اقدام پژوهی مقطع ابتدایی, دانلود رایگان پکیج کامل اقدام پژوهی, مقاله اقدام پژوهیدانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی دبیران, دانلود گزارش تخصصی مدیران, دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی معاون, گزارش تخصصی معاون مدارس, گزارش تخصصی معلمان

  • ۰
  • ۰



گزارش تخصصی چگونه دانش آموز خلاق تربیت کنیم؟

دانلود گزارش تخصصی چگونه دانش اموزان خلاق تربیت کنیم؟
چکیده:
خلاقیت زیباترین و شگفت انگیزترین خصیصه ی انسان است. غنا، پویایی و بقای هر فرهنگ و تمدنی به خلاقیت مردمان آن بستگی دارد و این واقعیت را تاریخ بارها به اثبات رسانده است.اکنون در آغاز هزاره ی سوم به جرأت می توان گفت خلاقیت همان چیزی است که زندگی مدرن بشر متمدن را از زندگی ابتدایی انسان نخستین جدا می کند. اگر اکنون در شروع قرن بیست ویکم مشاهده می کنیم که در قسمتی از دنیا انسان هایی رؤیایی دست یابی به کرات دور دست و سکونت در فضا را به واقعیتی عینی بدل کرده اند ، برای لحظه ای بیندیشیم که در همین لحظه در گوشه های دیگری از دنیا ، انسان های دیگری نیز زندگی می کنند که شیوه ی زیستن آنها همانند بشر هزاران سال پیش است ، به راز خلاقیت ، این موهبت منحصر به فرد انسان ، پی خواهیم برد.

مقدمه:
خلا‌قیت واژه‌ای است بسیار مبهم و ارائه تعریفی دقیق از آن، امری است بس دشوار. واقعیت این است که تاکنون محققان و روانشناسان مختلف به جای ارائه تعریف جامعی از خلا‌قیت، بیشتر سعی داشته‌اند تصویری از ویژگی‌های افراد خلا‌ق ترسیم کنند. بنابراین ارائه تعریفی جامع و کامل از خلا‌قیت که همه ابعاد و کنش‌های آن را شامل شود اگر غیرممکن نباشد، فوق‌العاده مشکل است زیرا پژوهشگران مختلف برداشت‌های متفاوتی از خلا‌قیت دارند و بالطبع تعاریف متنوعی از آن عرضه داشته‌اند.می‌توان گفت خلا‌قیت یک توانایی ذهنی است که به تولید آثار خلا‌قانه منجر می‌شود. مهم‌ترین خصوصیات دانش‌آموزان خلا‌ق و نوآور عبارت است از اینکه جزئیات را می‌گویند و رفتارهایشان را به نمایش می‌گذارند، می‌خواهند مطرح شوند، دنبال سوژه می‌گردند تا برنامه‌ریزی کنند، دقت و توجه شدید در گوش دادن، مشاهده کردن یا انجام کاری، استفاده از قیاس در صحبت کردن، ابراز هیجان در اثر یک اکتشاف، عادت به پرسیدن سوال و آزمودن نتایج، یادگیری از روی ابتکار شخصی، عادت به گلچین و وارسی منابع مختلف (کتاب، تلویزیون، سوال از استاد، رایانه و …)، صداقت و میل شدید به اطلا‌ع یافتن از امور، طرح سوالا‌ت عجیب و غیرمعمول بالا‌تر از سطح علمی و سن دانش‌آموزان، نگاه کردن با دقت به اشیا، اشتیاق در صحبت کردن در مورد کشفیات دیگران، مستقل عمل کردن و حس استقلا‌ل‌طلبی بالا‌، شور و نشاط و مشغولیت‌های شدید جسمانی، ادامه کار بعد از تمام شدن وقت (نقاشی کردن بعد از زنگ تفریح، گوش دادن به موسیقی)، دقت نظر فوق‌العاده و الگوبرداری در نگاه‌ها، استفاده از نظریات و اشیا برای دستیابی به یک هدف معین، پی بردن به روابط در اموری که به ظاهر با هم بی‌ارتباطند، طرح رابطه‌ها مانند اینکه وقتی برف آب می‌شود رنگ سفید آن کجا می‌رود، میل به اطلا‌ع‌یابی و کشف احتمالا‌ت، علا‌قه‌مندی به چیستان و معماها و یافتن پاسخ‌شان، فکر کردن به چیزهایی که در تلویزیون، رایانه و سایر رسانه‌ها نشان داده می‌شود، استفاده از اکتشاف یا تجربه، بررسی و مطالعه الگوهای اختراعی دانشمندان، مطالعه خاطرات و سخنان دانشمندان و بزرگان، معاشرت و صحبت با بزرگان و دبیران و احساس لذت از ای



لینک دالندو:


گزارش تخصصی چگونه دانش آموز خلاق تربیت کنیم؟


گزارش تخصصی چگونه دانش آموز خلاق تربیت کنیم؟


  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • ali ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی