پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات ارتقا

پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات ارتقا

,تجربیات ارتقای شغلی,تجربیات مدون ارتقا شغلی,تجربیات بصورت ورد,تجربیات برای ارتقای شغلی,تجربیات برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات معاون آموزگار,تجربیات یک معاون آموزگار,تجربیات و مستندات یک معاون آموزگار,تجربیات معاون آموزگار برای ارتقای شغلی ارشد به خبره,تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره به عالی,تجربیات معاون آموزگار ابتدایی,مستندات آموزشی ارتقای شغلی معاون آموزگار,تجربیات دبیران,تجربیات آموزگار, اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, اقدام پژوهی پایه ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع دبستان, اقدام پژوهی در مقطع دبیرستان, اقدام پژوهی در مقطع راهنمایی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, مجموعه کامل اقدام پژوهی با موضوعات مختلف, اقدام پژوهی املا, اقدام پژوهی چیست, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی مدیران, اقدام پژوهی معاونین, اقدام پژوهی معلمان, اقدام پژوهی معلمان ابتدایی, اقدام پژوهی معلمان دبیرستان, اقدام پژوهی معلمان راهنمایی, پکیج کامل اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی دبیران, دانلود پکیج کامل اقدام پژوهی, دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود رایگان اقدام پژوهی مقطع ابتدایی, دانلود رایگان پکیج کامل اقدام پژوهی, مقاله اقدام پژوهیدانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی دبیران, دانلود گزارش تخصصی مدیران, دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی معاون, گزارش تخصصی معاون مدارس, گزارش تخصصی معلمان

  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 14     کد محصول :7002      حجم فایل:30,27 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی برطرف کردن مشکل تند خوانی و بیدار ساختن حس احترام و رعایت قوانین

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

نظر به اینکه درس املاء و به عبارت دیگر خواندن و نوشتن پایه ی کسب علم می باشد ودانش آموزی که در درس املاء ضعیف است عملاً درسایردروس نیزحتی با وجود استعدادبالا قابلیت پیشرفت نخواهد داشت ، زیرا دانش آموزی که نتواند به سوالات سایردروس به درستی پاسخ دهدویا حتی سوالات راتشخیص دهد ،در همه دروس دچار ضعف خواهد شد . به همین دلیل تصمیم گرفتم برای انجام پژوهش خود وضعیت یکی ازدانش آموزان خودم به نام (الف)که دچار مشکلی بود را مورد بررسی قرار دهم .

مقدمه

شاید بسیاری از افراد وقتی واژه دیکته را می شنوندیک معلم به ذهنشان می آیدکه کتاب فارسی را در دست دارد وکلمات رابلند بلند برای دانش آموزانش می خواند ودانش آموزان نیز آن را دردفتر خود می نویسند، در پایان املا معلم برای دانش آموزان لغت سخت می گوید وخودش آنها را تصحیح می کند. بایدگفت این روش مربوط به سال ها پیش است وبنده بعید می دانم که دیگرهیچ آموزگاری ازاین روش قدیمی وخشک وخسته کننده استفاده کند. هدف از املا این است که دریابیم دانش آموزتا چه حد به اهداف تعریف شده دست یافته وبرای رفع مشکل او،نه ابزاری برای مچ گیری و تنبیه.دراین قسمت روش هایی جمع آوری شده که می توان از آنها برای املا گفتن به دانش آموزان استفاده کرد.می توان اظهار داشت روش ها، روش های جالبی هستند و یک نواختی زنگ املا را از بین می برند. باید این نکته را عرض کنم که مطالب داخل پرانتز نظر شخصی اینجانب می باشد و به منبع مطلب که وبلاگ "آموزش-تحصیل"هست‌ ارتباطی ندارد.نکته دیگراین است که هیچ یک ازروش های زیرنباید به عنوان روش غالب برای املا گفتن استفاده شود.معلم باید تلاش کنداز انواع مختلف روش ها استفاده کند تا روش ها ارزش آموزشی خود را از دست ندهند و این امر برای دانش آموزان یکنواخت نشود.

لینک دانلود:

گزارش تخصصی درس املاء و روخوانی



  • ۹۶/۰۶/۰۴
  • ali ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی