فایل ورد قابل ویرایش
توضیحی مختصر از متن فایل :
چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کار گروهی یا همیاری در کلاس علاقه مند کنم
چکیده:
دانش آموزانی که از طریق یادگیری فعال به یادگیری می بردازند نه تنها بهتر یاد میگیرند بلکه از تجربه یادگیری الذت بیشتری نیز میبرند. حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی بپردازد ممکن است یادگیری صورت گیرد اما این یادگیری به اندازه یادگیری که در موقعیت فعات به وجود میآید کامل جامع وپایدار نیست. به نظر بین وویتاکر یکی ازمهمترین راهبردهای فعال کردن دانش آموزان در فرآیند یادگیری ازگروهها مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث تبادل نظر وبرسش و باسخ است (بین وویتاکر 2000)
اثرات یادگیری از طریق کار گروهی و همیاری را میتوان در این 5 بند خلاصه کرد:
1. افراد از یکدیگر میآموزند
2. انگیزه جهت یادگیری راافزایش میدهد
3. احساسات مثبت نسبت به یکدیگر را افزایش میدهد واز جدایی و تنهایی میکاهد وروابط دوستانه ایجاد میکنند
4. باعث تقویت مهارتهای اجتماعی میگردد.
5. منجربه تقویت عزت نفس میشود.
مقدمه:
دنیای امروز دنیای تشکیل تیمهای کاری است و اگر در هر موسسه یا سازمان افراد موفق به کار گروهی نشوند، شرکت و سازمان، یکی از کلیدهای مهم موفقیت را از دست داده است.
دوران کنونی، دوران تخصصهای متفاوت است. امروز دیگریک نفر تنها به صرف این که در یک رشته تخصص یا حتی فوق تخصص دارد نمیتواند در فعالیتهای مختلف آموزشی، تجاری، اقتصادی، درمانی و... موفق باشد.
اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کار گروهی یا همیاری در کلاس علاقه مند کنم
اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کار گروهی یا همیاری در کلاس علاقه مند کنم
لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون
برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:
پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
پکیج شماره 5 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
برای دریافت اقدام پژوهی به صورت تک به لینک زیر مراجعه کنید: